۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

سیاه بازیهای حکومت و عکسهای زیر پا






پایان خوش و پر نعمت تظاهرات حکومتی روز چهارشنبه، برای محکوم کردن توهین به امام حسین، که در واقع دفاع از علی خامنه ای بود! عکس و پوستر و اعلامیه دولتی بود که زیر دست و پای مردم اینسو و آنسو می شد و هیچ مقامی نگران نبود و اعلام کفن پوشی هم نکرد. به عکس های روی زمین که زیر دست و پای مردم بود نگاهی بیاندازید.

آن بی خبرهائی که از شهرهای اطراف تهران و دهات آن شهرها به میدان انقلاب برده شده بودند، نه با گلوله و باتوم و چماق و گاز اشک آور، بلکه با ساندیس مجانی، شکلات مجانی، نان شیرینی پاکتی و ... پذیرائی شدند. اتوبوس و مترو هم مجانی بود. البته، تازه تقش در آمده که در آن روز از ساعت 12 ظهر هیچ مترو و اتوبوس و تاکسی از چهار راه سعدی در خیابان انقلاب به طرف میدان انقلاب حق ادامه حرکت نداشت و مسافران بی خبر از همه جای آن ها باید پیاده می شدند و بقیه راه تا خانه را پیاده می رفتند. یعنی درعمل تبدیل می شدند به راهپیمایان خیابان انقلاب!

علم الهدا، امام جمعه مشهد را زحمت داده و از آنجا برای سخنرانی به تهران آوردند تا در میدان کوچک و تنگ "انقلاب" معترضین به نتیجه انتخابات را "بزغاله" خطاب کند!

او روز گذشته در پاسخ به بیانیه شماره 17 میرحسین موسوی پاسخی نوشته و منتشر کرده که روی سایت های خبری است. در این پاسخ، شمار تظاهرات روز پنجشنبه را 5ر2 میلیون ذکر کرده است. به گنجشک گفتند: منار
تو کونت. گفت: یک چیزی را بگو که بگنجد!میدان انقلاب تهران و 5ر2 میلیون جمعیت؟

به عکسهای بالا با دقت بنگرید (مخصوصا دومی) و تامل کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر